گرمسار

تاریخ برگزاری: ۰۹ اسفند , ۱۳۹۷

صبح روز پنجشنبه ساعت ۶ صبح تعداد ۴۰ نفر توسط اتوبوس اسکانیا به طرف شهر گرمسار حرکت کردیم، حدود دوساعت نیم به هتلمان در شهر گرمسار رسیدیم. هتل کاروانسرای ستاره کویر صبحانه را در هتل کاروانسرای ستاره گرمسار سرو کردیم این […]

سفر استان خوزستان

تاریخ برگزاری: ۰۹ بهمن , ۱۳۹۷

سفر ۵ روزه به استان خوزستان، در تاریخ ۹  بهمن ۹۷ مدیران بیشه تور در ایستگاه راه آهن تهران آغاز سفر خوزستان روز اول ساعت ۵ عصر از ایستگاه راه آهن تهران به طرف اهواز حرکت کردیم بعد از شب مانی […]

کرمان

تاریخ برگزاری: ۲۹ آذر , ۱۳۹۷

گزارش سفر کرمان صبح روز دوشنبه ۱۹ آذر تعداد ۵۴ نفر از فرودگاه مهرآباد به مقصد کرمان حرکت کردیم مدت زمان پرواز یک ساعت بود و اتوبوس تور که معمولا در تورهای داخلی با ما همسفر میباشد در فرودگاه کرمان منتظر […]

توردوراروپا ۳۰ روزه دیدار ۱۰ کشور

تاریخ برگزاری: ۲۵ اسفند , ۱۳۹۶

توردور اروپا ۳۰روزه  دیدار ۱۰ کشور محبوبه ملکی به همراه همسرش علی خدابخشی ؛مدیران و مجریان و راهنمایان حرفه ای و باتجربه ای در اجرای سفرهای اروپا ، کانادا ، امریکا و کشورهای آسیای جنوب شرقی میباشند امیدواریم که از […]

کانادا و مکزیک

تاریخ برگزاری: ۰۴ تیر , ۱۳۹۷

کانادا و مکزیک در تاریخ ۴ تیرماه ۹۷ از تهران به مقصد تورنتو پرواز کردیم ،تعداد مسافران در این برنامه ۷۰ نفر میباشد . پرواز ما ایرلاین بریتیش بود . مدت ۷ ساعت از تهران تا مقصد لندن در […]